Kondition

 
Känner att konditionen börjar bli sämre och sämre! Det är svårt att träna kondition när det gör ont att cykla, gå, springa, dansa, simma osv? Det är svårt att träna kondition utan att använda benen kan jag känna och det börjar bli mer jobbigt ju mer begränsad jag blir. Motivationen till träning blir mindre och mindre ju mer värk jag får, bara för att de inte går? Att hitta balansen mellan rörelser som är bra för höften i lagom mängd utan att det blir överbelastning är extremt svårt. Känns ibland omöjligt! och ofta har jag väldigt lätt för att ge upp de här med träning men det blir ju bara sämre i längden då. Har bokat en utlandsresa och det ska bli väldigt skönt att få vara i värme och bara njuta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0